lördag 2 februari 2013

Tavla

Min lilla tjej har fått överta det rummet jag hade som pysselrum för att lämna babyrummet till nästa bebis som snart är här, och jag har i min tur flyttat ner så jag och sambon har varsitt hörn i rummet i källaren.
Sambon ville absolut renovera det rummet lilltjejen ska ha nu och vårat sovrum (de sitter liksom ihop med sådana inbyggda garderober i väggarna) innan bebis ankomst men jag har totalförbjudit honom till det, vi gjorde ju för sjutton köket i december innan jul! nu ska d få bli lite lugn o ro :) Det är inget jättedåligt skick heller bara tråkiga tapeter med lite hål här o var men hela rummet är iallafall från golv till tak i stort sett vita.
Så nu när jag skulle försöka fixa till det och jagade tavlor så gick jag bet. Vart sjutton köper man tavlor till barnrum???? För under 300 kr st.
Var på varenda j*kla affär och gick tillslut in på IKEA och köpte en lunta med ramar och bestämde mig för att fixa tavlor själv istället.
Såhär blev en.



Har en massa massa kilo scrapbookingpapper som inte används så himla flitigt i nuläget så satte saxen i några av dessa. Elefantmallen kommer från boken "välkommen baby". Sen har jag bara satt fast dem med dubbelhäftande tejp. Jättekul verkligen och nöjd blev jag också!








Var jätteglad nyss att det är Mello time igen men njaeee... Men risk för att låta bitter fick jag hellre lust att göra ett inlägg istället.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar