fredag 8 februari 2013

Ett set till Bebis

Ett litet bebis set blev det i detta tyg som jag bara älskar! Mössorna blev nästan perfekta, skulle bara ha dragit lite mer i mudden i nerkant på hjälmmössan annars är de felfria. ( iallafall i mina nybörjarögon):) Hjälmmössan är ottobres senaste mönster, finns på deras sida att skriva ut, mönstret till mössan är mitt eget.







Bodyn blev jag inte jättenöjd med. Till att börja med satte jag på gamla tryckknappar jag hittat i min mammas gömmor som härstammar från tidigt 90-tal och som är SÅ hårda. :( För det andra så blir det så konstiga "svängar" i muddkanten vid sidosömmarna och jag fattar inte varför??? Har tagit så mkt mudd som man ska så varför blir det såhär, det är den andra med samma problem... :(




Jag tycker inte det ser klokt ut men bebisen kommer väl kunna ha den ändå, syns ju som tur är inte under brallorna men ni förstår säkert min frustration? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar