fredag 24 maj 2013

Utlottning igen!

Har startat upp en facebooksida "Pysselpinglan" där jag inleder med att ha en utlottning. Lottar ut en mössa som man själv får välja tyger, storlek eller andra önskemål.
Kommer dra en vinnare via random. org  när 100 stycken har gillat sidan.
För att delta måste du gilla sidan på facebook, dela tävlingsinlägget samt kommentera i det vilket lottnummer du får. Den som kommenterar först får lott nummer 1, den andra nummer 2 osv.
För att komma till sidan kan du klicka här. 
Om du även länkar till tävlingen från din blogg får du ett extra lottnummer, skriv isåfall det och din bloggsdress också när du kommenterar tävlingen. 
Har du tur och vinner kan du välja en vanlig mössa, mössa med brodyr eller en ny modell utav mössa som är vändbar och alltså kan matchas med vilken jacka man än har.
Såhär ser modellen ut. Denna är storlek 48-50 (9 mån - 2.5 år) och kostar 150 kr pp. 




2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du syr. Är det mest till tjejer eller även till killar? Jag är med i utlottningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nja, det blir ju mest att man köper hem lite tjejiga tyger eftersom jag har två stycken men ingen kille, men jag tycker nog att många av tygerna är väldigt könsneutrala. Har sytt ett gäng bodys och brallor nu till en liten pojke samt försöker sy upp lite olika t-shirtar till när jag ska stå på marknad i Juli men jag har så mycket att göra hela tiden så hinner inte riktigt med att fota allt och lägga ut det här eller på fb :) Kul att du är med i utlottningen, lycka till! (pust, det blev långt... :p )

      Radera