måndag 3 juni 2013

Vimplar till skruttans rum

Kände för att visa något annat än kläder. Dessa vimplar var en del av det första jag sydde tidigt i vintras, kände att det var ett lagom projekt att börja med plus att jag fick lära mig hur man gör sin egen snedslå, så nu kan jag det :)
Blev bra i rummet iallafall som ännu inte är renoverat, vi har tagit lite välförtjänt paus efter att ha gjort nästan hela huset både ute och inne... Men hon trivs så bra i det ändå!
(och nej, hon sover inte i spjälsängen längre, det kom liksom nån ny liten människa och behövde den men korten är som sagt från i vintras :p )







Och jag vet att svamparna är uppåner på den gröna vimpeln men de är åt rätt håll på den andra sidan... Fuskade lite när tyget knappt räckte till :D
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar