tisdag 7 maj 2013

Mössor till salu!

Äntligen har jag tagit mig i kragen och gjort färdigt mitt mössmönster. Satte mig ner förra veckan och ritade och mätte och klurade, provsydde och ändrade och sydde igen tills jag tillslut blev nöjd. Känns som att en sten har fallit från mitt hjärta, har länge gått och tänkt på att färdigställa dem så nu känns det skönt!
Sen var jag ju såklart inte sen med att sätta igång och sy en lunta :p
Så dessa finns nu till salu för den som önskar.

Mössa till Baby. Storlek Cirka 38-42, 0-6 mån.




 Mössa till Barn. Storlek 48-50, cirka 9 mån - 2,5 år. 


 Mössa till Barn. Storlek 52-54, cirka 2-9 år.



 Storlek 56-58, till barn från cirka 9 år.

Alla mössor kostar 100 kr/st plus porto. Går ju såklart att beställa i vilka tyger man vill. Glöm inte att jag köper hem nya tyger om det är något särskilt du vill ha!

Och kolla in syskonmatchningen till mina små tjejer, Freja och Malva så fina!




Kram Pysselpinglan!

1 kommentar:

  1. Åh, vad fina! Ja, vad mycket snygga barnkläder du har visat upp på sistone! Önskar jag kunde sy så fint till min Malva :-)
    Grattis till din Malva förresten, lustigt att vi hade valt samma namn. Det är ju inte så väldigt vanligt heller!

    SvaraRadera