onsdag 23 februari 2011

Utmaning hos fruarna Lilja

Satte igång i måndags så fort skissen kom ut och gjorde mitt första dubbelvikta kort, ett mors dag kort....
(Ursäkta de dåliga fotona, min kamera har tydligen ballat ur totalt (eller så är det jag och tekniken som vanligt som inte är nån bra kombination) men jag hoppas det syns iallafall vad det är så ska jag försöka lösa problemet... :s )  Valde det här kortet till utmaningen hos fruarna lilja




Hoppas hon blir glad men tror nog inget annat... =) 

Tyckte för övrigt att det här var den roligaste skissen på länge så jag började med ett till kort.. Tänkte att jag gör ett kort till min kära söta kusin Erik som fyller 30 den 24:e... DÅ kommer jag till den roliga nyheten, när jag sitter o scrappar det kortet så ringer helt plötsligt självaste Erik till mig, och talar om att han äntligen ska bli pappa!! Fasen vad kul, blev så glad att jag började gråta =)=) (Har väntat på den nyheten ett bra tag, ville så gärna att dom också skulle få en liten) Blir ju toppenbra, bo gatorna bredvid varann (För idag skrev vi ju papprena på huset !! )och ha barn födda samma år , shit vad roligt !!  Såhär blev iallafall kortet till honom... 



Har haft glossy lack på kavajen men det syns inte här... 


Nu ska jag natta min plutta, godnatt på er alla !

3 kommentarer:

  1. Åh vilket vackert bidrag! Kortet var helt underabrt! Och vad roligt att du tyckte om skissen! :)

    Kram Anna Lilja http://fruarnalilja.se

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka fina kort, båda två! Snyggt med fotot i kortet. Och vad bra du lyckades med killkortet, de är svårast tycker jag. Vad roligt att lillan får en kompis på gatan brevid, hihi.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Från en Pysselpingla till en annan ... :) Vilka fina kort!

    SvaraRadera