måndag 22 april 2013

Babynest

Sydde ett babynest till min lilla när hon var en knapp vecka gammal och blev faktiskt positivt överraskad över hur bra det faktiskt var! Jag sov mycket bättre den natten på en gång, antagligen för att man kunde slappna av mer då hon låg mellan oss men ändå skyddad. För att inte tala om hur bra HON sov, det var väl varm och gossigt och ombonat Höll värmen på ett helt annat sätt gjorde hon också! Bra o lägga i den kalla skinnsoffan också då ligger hon bra!
Fick sedan en beställning i det grå tyget med stjärnor och inser att min lilla kanske behöver ett till hihi för det blev ju så fint!

Den går ju att fälla ut ganska mycket i och med att bebisen växer, bara att dra i snöret genom stroppen. Är heller inte så himla hårt stoppad just för att det ska vara mjukt och skönt. Den är även öppen nertill så bebisen kan aldrig bli för lång.

Så nu syr jag sådana här på beställning, 450 kr pp (plus porto)
Har inte jättemånga tyger till dessa hemma men lämna önskemål om färg och mönster så ska jag försöka hitta det du vill ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar