onsdag 20 april 2011

Jag vann!!! och Povel....

Jag vann tävlingen hos hos Virka amigurumi och den jättefina boken!! Blev så himla himla glad !  Vann dessutom två superfina mönster på en enhörning och dinosaurie och såklart kunde jag inte hålla fingrarna borta så enhörningen väntar nu bara på hals och ihopsättning... 

Men här kommer Povel, efter ett bra mönster hos Idas Kreativa, han var väldigt rolig att göra !! (förutom att han bestod mest av Järbos soft cotton, mitt ogilla-mest garn, får så ont i fingrarna och tycker det är hårt, det borde heta osoft cotton men vill ändå virka slut på det, har ju massa färger)



För övrigt så har vi haft en sådan här dag idag jag och pluttan....



....men en Toscakaka fick det bli iallafall eftersom svärmor och svärfar kommer på besök imorgon och ska stanna hela påskhelgen för att vara barnvakt och hjälpa till med renoveringen av huset... Skulle bli en bild på den också den blev sååå fin men då dog kameran.... =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar