måndag 18 oktober 2010

Blogg !

Måste inleda med att säga att jag trodde aldrig att Jag skulle skaffa en blogg! Har alltid känts som att det måste ta en väldig massa tid... Men eftersom det beräknas dyka upp en ny liten familjemedlem om 3 månader (17 Januari) och kroppen börjar bli tung o säga ifrån så finns det helt plötsligt en massa tid för pyssel o sånt!


Vet inte om det kommer bli så mkt skriva här, tanken med detta är mest att lägga ut foton på mina alster.... Scrap, sömnad, stickning, kanske bakning o allt annat vad jag kan tänkas hålla på med... Kommer säkert lägga ut lite bilder då och då på saker som jag redan gjort...


Har precis kommit på att det finns en massa scrap-tävlingar runt om att vara med i så nu är jag ute o spanar efter allt jag kan tänkas hitta.. Tips tas tacksamt emot !

Massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar